Uwaga!
Z dniem 9.03.2013 wprowadziliśmy zmiany w regulaminie rezerwacji miejsc noclegowych.
Zmiany dotyczą punktu 5 a oraz 7. Poniżej treść ze zmianami:
5. Procedura wyboru oferty i jej zakupu
a. Sposób rezerwacji
- Pośrednik udziela Klientowi informacji drogą elektroniczną lub telefonicznie o wolnych Obiektach na podstawie danych otrzymanych od Właściciela.
- W przypadku podjęcia decyzji o rezerwacji Klient zobowiązany jest poinformować o tym Pośrednika drogą elektroniczną na adres: joanna.zielinska@crodea.pl podając przy tym: dane osobowe, adres zamieszkania, nazwę Obiektu i miejscowość, termin pobytu, ilości osób (w tym ilość dzieci i ich wiek) oraz nr kontaktowy.
- Pośrednik przesyła te informacje drogą elektroniczną do Właściciela.
- Po potwierdzeniu rezerwacji przez Właściciela, Pośrednik przesyła Klientowi drogą elektroniczną potwierdzenie przyjęcia rezerwacji wraz z informacją o sposobie i terminie wpłaty zadatku. (uregulowania prawne dotyczące wpłaty zadatku określa Art. 394. kc)
Jeśli Klient wyraża chęć zabrania ze sobą psa musi ten fakt uzgodnić z Pośrednikiem przed dokonaniem rezerwacji.
7. Prawo Klienta do zmiany i rezygnacji z rezerwacji
Klient jest zobowiązany przesłać Pośrednikowi drogą elektroniczną każdą informację o zmianie terminu rezerwacji lub jej rezygnacji.
W przypadku zmiany w rezerwacji (np. zmiany terminu, obiektu, apartamentu) Klient zostanie obciążony kwotą manipulacyjną w wysokości 50 zł. Dotyczy to tylko sytuacji, w której wcześniej klient otrzymał już potwierdzenie przyjęcia rezerwacji oraz rachunek na zadatek w wersji elektronicznej.
Dotychczasowy zapis obowiązuje jedynie dla klientów, którzy dokonali rezerwacji w terminie do 8.03.2013.
Przypominamy treść punktu 5 a oraz punktu 7 obowiązującą do 8.03.2013
5. Procedura wyboru oferty i jej zakupu
a. Sposób rezerwacji
• Pośrednik udziela Klientowi informacji drogą elektroniczną lub telefonicznie o wolnych Obiektach na podstawie danych otrzymanych od Właściciela.
• W przypadku podjęcia decyzji o rezerwacji Klient zobowiązany jest poinformować o tym Pośrednika drogą elektroniczną na adres: joanna.zielinska@crodea.pl podając przy tym: dane osobowe, adres zamieszkania, nazwę Obiektu i miejscowość, termin pobytu, ilości osób (w tym ilość dzieci i ich wiek) oraz nr kontaktowy.
• Pośrednik przesyła te informacje drogą elektroniczną do Właściciela.
• Po potwierdzeniu rezerwacji przez Właściciela, Pośrednik przesyła Klientowi drogą elektroniczną potwierdzenie przyjęcia rezerwacji wraz z informacją o sposobie i terminie wpłaty zaliczki.
Jeśli Klient wyraża chęć zabrania ze sobą psa musi ten fakt uzgodnić z Pośrednikiem przed dokonaniem rezerwacji.
7. Prawo Klienta do zmiany i rezygnacji z rezerwacji
Klient jest zobowiązany przesłać Pośrednikowi drogą elektroniczną każdą informację o zmianie terminu rezerwacji lub jej rezygnacji.
W przypadku zmiany w rezerwacji (np. zmiany terminu, obiektu, apartamentu) Klient zostanie obciążony kwotą manipulacyjną w wysokości 50 zł. Dotyczy to tylko sytuacji, w której wcześniej klient otrzymał już potwierdzenie przyjęcia rezerwacji oraz rachunek na zaliczkę w wersji elektronicznej.
W przypadku rezygnacji z rezerwacji:
• Do 60 dni przed przyjazdem Pośrednik zwraca Klientowi całość wpłaconej zaliczki
• Od 59 do 31 dni przed przyjazdem Pośrednik zwraca Klientowi 50% wpłaconej zaliczki
• Jeżeli Klient odwołuje rezerwację w terminie pomiędzy 30 dniem, a dniem jej rozpoczęcia lub też po przyjeździe na miejsce zrezygnuje z rezerwacji, Pośrednik zatrzymuje 100% wartości wpłaconej zaliczki.
Powyższe dotyczy tylko i wyłącznie zaliczek wpłacanych na konto firmy CroDea Joanna Zielińska. W sytuacjach, kiedy klient wpłacił zaliczkę bezpośrednio na konto właściciela obiektu obowiązują ustalenia określone przez danego właściciela.
Zwroty zaliczki przy przelewach walutowych dokonywane są na koszt Klienta.
Najnowsze komentarze